Thursday 26 January 2012

hantaran utk mjlis nikah nti pn nk wat sendiri~~

aritu time tunang..idea by own tambah ngn idea akk sepupu..
wat gler simple laa..
yg penting cantik..
sbb time tunang tu ase cm xckup mase jer..
xsmpai sebulan..mcm2 kne setting..
hahahhaha..

sgt simplekn~~
tp insyaallah..hantaran utk nikah nti aku nk wat sendiri..
nk wat bunga sendiri utk hias dekat hantaran..
td dapat idea pas tgk blog org ni..hahahha..
sharing is caring kn..
jadi manfaat yg berguna utk org len..
aku kn org yg nk saving gler.hahahha

bunga ni org tu wat utk tampal kat baju kawen dye..
tp aku nk wat utk tampal wat hiasan pada hantaran..
hihihihihihi..
senang je wat dye..
gune perca ken(ciffon)
potong ngn saiz yg berbeze
pasti lilingkn sekeliling..
susun ikut kreativiti..
pastu jahit kn n letak laa manik atas tu..
ciappppp...hihihihihi..
senang kn..
mggu depan balik kampung..
nk p selongkar umah makngah aku..
dye tukang jahit..
nk p cri ken perca siffon wane yg sesuai utk hantaran aku..
hahahhaha..
law xde..
aku kne la p beli..
bukan nk gune byk pn..
hahahahah..
semangat berkobar2 da ni..
~*~gold/coklat/cream/oren/itam)~*~


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.